۱۳۸۸ اسفند ۱۶, یکشنبه

کودتاچیان مسئولیت ارتش سایبری را پذیرفتند

سایت ندای سبز آزادی: وزیر سابق وزارت ارشاد و فرهنگ اسلامی گفت: با ارتش سایبری که در اختیار داریم فتوحات بزرگتری را در پیش رو داریم.

به گزارش خبرگزاری حامی دولت ، فارس، در راستای پاسداشت هشت ماه نبرد اینترنتی و اتحاد و همگرایی در بین نیرو‌های مردمی مدافع انقلاب اسلامی در فضای سایبر، همایش پاسداشت ۸ ماه جنگ اینترنتی برگزار شد.

محمدحسین صفار هرندی وزیر ارشاد و فرهنگ اسلامی دولت نهم از دیگر مدعوین این همایش بود.

وی در سخنان خود گفت: هر مرحله که پشت دشمن به خاک مالیده می‌شود تمناهایش به باد می‌رود و برای ما فتح به حساب می‌آید که فتح‌الفتوح ما ۲۲ بهمن بود.

صفار هرندی افزود: با ارتش سایبری که در اختیار داریم فتوحات بزرگتری را هم در پیش خواهیم داشت.

وزیر سابق وزارت ارشاد و فرهنگ اسلامی خاطر نشان کرد: اگر خیز جدی در فضای سایبر برداریم می‌توانیم این فضا را در اختیار بگیریم؛ فضای مجازی هم خود پیام است و آن کسی می‌تواند دست برتر باشد که پیام پرمحتوا داشته باشد و علت اینکه جنبش سبز افول کرد این بود که پیامی برای مردم نداشت. آنها حرفی برای گفتند و مصرعی سرودند اما در قافیه بعدی ماندند چون محتوا نداشتند.

صفارهرندی افزود: عرصه سایبری عرصه‌ای است که ما در آن محتوا و حرف‌های بسیاری برای گفتن داریم. اگر بتوانیم در کار تولیدی محتوای خوبی داشته باشیم و همت جدی نماییم آنوقت خواهیم دید مشتری‌های اینترنتی از آن ما خواهد بود.

هیچ نظری موجود نیست: