۱۳۸۸ اسفند ۱۵, شنبه

آدم ربايان، گروگان 14 ساله را در مشهد کشتند

روزنامه خراسان: جسد نوجوان ۱4 ساله اي که چند روز قبل در مشهد ربوده شده بود در انتهاي جاده سيمان بعد از منطقه سيس آباد کشف شد.
ساعت ۱0:۱5 روز گذشته شهروندان در تماس با مرکز فوريت هاي پليس ۱۱۰ از وجود جسد نوجواني در منطقه سيس آباد (جاده گاز) خبر دادند. در پي دريافت اين خبر بلافاصله ماموران کلانتري خواجه ربيع مشهد براي بررسي موضوع به محل اعلام شده عزيمت کردند.
جسد مربوط به نوجواني بود که قسمتي از گردن و پوست سرو دست وي احتمالا توسط حيوانات وحشي و درنده خورده شده بود و يک کيف مدرسه در کنار جسد قرار داشت در بررسي هاي اموال داخل کيف مشخص شد مقتول محمد نام داشته و در کلاس سوم راهنمايي تحصيل مي کرده است.
ماموران انتظامي با حفظ صحنه حادثه مراتب را به قاضي ويژه قتل عمد مشهد اعلام کردند. با حضور کارآگاهان جنايي و مقام قضايي در محل کشف جسد، تحقيقات بيشتر در اين باره ادامه يافت.
استعلام از مرکز فرماندهي پليس مشخص کرد که نوجوان مذکور حدود ۴ روز قبل در حوزه استحفاظي پاسگاه انتظامي هلالي مشهد ربوده شده است با مشخص شدن هويت مقتول خانواده وي شناسايي شدند که آن ها با مشاهده جسد اعلام کردند که مقتول فرزند آنان مي باشد که يک شنبه گذشته ربوده شده است.
اين گزارش حاکي است تحقيقات بيشتر مشخص کرد حدود ساعت ۲ بامداد روزي که آدم ربايي صورت گرفته بود ماموران انتظامي در پيگيري پرونده آدم ربايي موفق شدند آدم رباها را شناسايي و مخفي گاه آنان را تحت نظر قرار دهند اما وقتي عمليات رهايي گروگان انجام شد، متاسفانه گروگان و آدم ربايان اصلي در مخفي گاه حضور نداشتند اما ماموران موفق شدند يک نفر مظنون به آدم ربايي را در اين رابطه دستگير کنند و موتور سيکلت وي را نيز به مقر انتظامي انتقال دهند. پدر مقتول در اين باره مدعي شد:يکي از افرادي که با من آشنايي داشت به خاطر اتفاقي که برايش افتاده بود و بايد ديه مي داد،از من خواست تا پولي به او بدهم وقتي من پول ندادم فرزندم را ربود. وي گفت:بعد از گذشت مدتي آدم ربا با من تماس گرفت و گفت که جسد فرزندم را در فلان منطقه انداخته است. بنا به گزارش خراسان، جسد نوجوان براي انجام معاينات و تعيين علت دقيق مرگ به پزشکي قانوني حمل شد و تحقيقات براي دستگيري آدم ربايان فراري ادامه يافت.

هیچ نظری موجود نیست: