۱۳۸۸ اسفند ۱۵, شنبه

بی اعتنایی مکرر سران فتنه به مدارای رهبری

حمیدرضا ترقی، معاون بین الملل حزب موتلفه اسلامی، در گفت و گو با شبکه ایران، با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه "افرادی که حاضر نیستند قانون و رأی اکثریت را قبول صلاحیت حضور در چارچوب نظام اسلامی را از دست می‌دهند، که از دست داده‌اند"، گفت: مخاطب این بیانات عوامل جنبش سبز و جریان وابسته به بیگانگان هستند.

به گفته او "رهبر معظم انقلاب در راستای جذب حداکثری چندین بار به سران فتنه فرصت داد که از مسیر اشتباه خود بازگردند اما با وجود پیگیری سیاست جذب حداکثری و مدارا با این سیاسیون، نتیجه ای حاصل نشد."

ترقی بی اعتنایی مکرر سران فتنه به مدارای رهبری را علت حذف آنان از چارچوب نظام و صحنه سیاسی کشور دانست و افزود: ایستادگی بیش از هشت ماهه در برابر قانون و رای مردم منجر به پایان مهلت آنان شد.

او افزود: با بیان اینکه بیانیه‌ای هم که مجلس خبرگان رهبری منتشر کرد در همین راستا بود. به همین دلیل رهبر معظم انقلاب آنان را فاقد صلاحیت برای حضور در چارچوب نظام اسلامی دانستند.

معاون بین الملل حزب موتلفه اسلامی در پاسخ به این سئوال که سخنان رهبر انقلاب کدام طیف را در بر می گیرد، اظهار داشت: مرز سخنان ایشان در واقع شامل کسانی خواهد شد که با بی اعتنایی به قانون و رای مردم، همچنان بر نپذیرفتن نتیجه انتخابات و زیر سئوال بردن مکرر خواسته مردم بر اساس تئوری تقلب اصرار دارند.

وی در عین حال حذف سران اصلاحات از چارچوب نظام را پایان کار ندانست و عنوان کرد: علاوه بر حذف این عناصر از آینده سیاسی کشور، آنان باید طبق قانون پاسخگوی اقدامات نادرست خود و خساراتی که در ماه‌های اخیر به مردم و نظام زده اند، باشند و دستگاه قضایی هم وظیفه دارد که به این موضوع رسیدگی کند.

هیچ نظری موجود نیست: