۱۳۸۸ اسفند ۲۱, جمعه

در عمل يک نفر بركل نمايندگان حكومت می ‌كند

ايلنا: نماينده مرند و جلفا در تذكري‌گفت: در‌مجلس يك نفر بر‌كل نمايندگان حكومت مي‌كند.
سيروس ساز‌دار تصريح كرد: بنده يك سال و نيم تحمل كردم بنده شعور سياسي دارم و تا به حال خيلي تامل كردم ،ولي برخلاف احترام و علاقه‌اي كه ما براي شما قائل هستيم فكر نمي‌كنم شما 10 درصد اين علاقه را به ما داشته باشيد.
در اين هنگام نمايندگان با فرياد دو – دو‌ مخالفت خود رابا اين اظهار سازدار نشان دادند.
وي ادامه داد: بنده بارها به جايگاه هيات‌رئيسه و‌حتي اتاق شما آمده‌ام تا اين مطلب را بيان‌كنم، ولي به دلايلي تا به حال شما به صحبت‌هاي بنده گوش نداده‌ايد.
اين نماينده مجلس خاطرنشان كرد: نمي‌خواهم شما تضعيف شويد، بنده از شما گلايه دارم.
دراين هنگام لاريجاني خطاب به سازدار گفت كه وقت شما تمام شده است.
سازدار در جواب به اين گفته رئيس‌مجلس‌گفت: چون اين تذكر به خود شما بر مي‌گشت، بايد بيشتر تامل مي‌كرديد كاري نكنيد كه بنده خبرنگاران را جلوي مجلس جمع كنم.
وي خطاب به لاريجاني ادامه داد: بهتر نبود معاون اجرايي شما يك نماينده مجلس بود؟ لاريجاني رئيس مجلس در پاسخ به تذكر سازدار اظهار داشت: آقاي سازدار شما تمامي صحبت‌هايتان را گفتيد و برخلاف اينكه درخصوص دستوركار مجلس نبود آن را مطرح كرديد و كاري خلاف آيين‌نامه انجام داديد.
وي تصريح كرد: انتقاد شما را در خصوص خودم به جان و دل مي‌خرم و هر مطلبي را داريد بگوييد، ولي اسم بردن از معاون‌اجرايي كه شب و روز در‌حال انجام خدمت است، كار‌ درستي نيست.
رئيس‌مجلس خاطرنشان كرد: اينكه معاون اجرايي يك نماينده باشد مشكلي نيست، ولي نمايندگان خود كارهاي مخصوص به خود را دارند لذا پيشنهاد شما به ضرر مجلس است.
لاريجاني يادآور شد: در اتاق بنده به روي همه شما بازاست آيا تا به حال شده نماينده‌اي بيايد و پشت در اتاق بنده بماند، لذا قضاوت شما درست نيست.

هیچ نظری موجود نیست: