۱۳۸۹ فروردین ۲۸, شنبه

حضوراعضای سازمان دانش آموختگان در منزل زیدآبادی

ادوارنیوز: جمعی از اعضای ارکان مختلف سازمان دانش آموختگان ایران (ادوار تحکیم وحدت) هفته گذشته با حضور در منزل دکتر احمد زیدآبادی، دبیرکل سرافراز و دربند خود با خانواده وی دیدار کرده و سال نو را تبریک گفتند.

اعضای سازمان دانش آموختگان ایران در این دیدار در جریان آخرین وضعیت دبیرکل سازمان ادوارتحکیم در زندان رجایی شهر کرج قرار گرفتند. براساس اظهارات خانم مهدیه محمدی همسر دکتر زیدآبادی، وی هم اکنون در بند زندانیانی با جرایم خطرناک قرار دارد و شرایطی به مراتب سخت تر از زندان اوین دارد.

خانم محمدی ضمن تشریح محدودیت ملاقاتهای هفتگی با همسرش گفت: "هر دو هفته یکبار امکان ملاقات کابینی داریم که پس از طی مسافت زیاد تا کرج در شرایط بسیار نامناسبی و به مدت تنها ده دقیقه امکان ملاقات همسرم را داریم و فقط به انگیزه اینکه از سلامت جسمی و ظاهری دکتر زیدآبادی مطلع شوم به این ملاقات ها می روم".

همسر زیدآبادی با اشاره به روحیات ویژه دکتر زیدآبادی به یکی از آخرین گفته های همسرش پرداخت که جمع را به شدت تحت تاثیر قرار داد، وی گفت: " همه شما با شناختی که از احمد دارید می دانید او علاقه بسیار زیادی به طبیعت کشورمان دارد و از هر فرصتی برای پناه بردن به دل طبیعت استفاده می کرد، در آخرین تماس تلفنی احمد گفت که زندان اوین لااقل چشم اندازی از طبیعت داشت اما در این زندان به جز دیوار و ساختمان چیز دیگری نمی بینیم و امروز وقتی از تلویزیون برخی مناظر کوه و دشت را دیدم به شدت دلتنگ دیدار مناظر طبیعی شدم که اکنون ماه هاست از آن محرومم".

در این دیدار اعضای سازمان ادوار تحکیم با ابراز تاسف از نحوه برخورد کینه توزانه برخی نهادهای امنیتی حاکمیت با دبیرکل این سازمان که پس از گذشت ده ماه هنوز از شدت و ابعاد آن کاسته نشده است، دلیل اتخاذ چنین شیوه ای از سوی حاکمیت در برخورد با زیدآبادی را آزادگی و مقاومت مثال زدنی وی در برابر شکنجه ها و رفتارهای غیرقانونی بازجویان برای کسب اعترافات اجباری و شکستن وی دانستند.

هیچ نظری موجود نیست: