۱۳۸۹ اردیبهشت ۱, چهارشنبه

تلاش برای هتک حرمت دانشجوی دختر توسط مزدوران خارجی

دانشجونیوز: دوشنبه شب هفته گذشته، بیست و چهارم فروردین ماه، چند دانشجوی خارجی نسبت به هتک حرمت یکی از دانشجویان دختر دانشگاه بین المللی امام خمینی قزوین اقدام کردند.

در پی جسارت این چند دانشجوی مهمان، و واکنش دانشجوی دختر، دیگر دانشجویان به کمک این دانشجوی دختر رفته اند.

پس از این واقعه دانشجویان دانشگاه قزوین نسبت به بی توجهی و کوتاهی مسئولین حراست و انتظامات دانشگاه نسبت به اینگونه موارد اعتراض کرده اند.

این در حالی است که حراست دانشگاه بین المللی امام خمینی قزوین در سال جاری همه فعالیت خود را به محدود كردن دانشجویان و اساتید و پرونده سازی بر علیه آنان معطوف كرده و از فعالیت اصلی خود یعنی برقراری امنیت برای دانشجویان غافل بوده است .

لازم به ذكر است این اقدام در شب معارفه رئیس حراست جدید دانشگاه صورت گرفته است. در روز دوشنبه هفته گذشته، آقای علوی به جای حسین سرداغی به عنوان رئیس جدید حراست دانشگاه بین المللی قزوین منصوب شد.

برخی از دانشجویان خارجی مذکور نیز فاقد هرگونه صلاحیت علمی می باشند و تنها مسئولین دانشگاه برای "بین المللی" نشان دادن دانشگاه قزوین آنها را به این دانشگاه دعوت می کنند. بسیاری از این دانشجویان در موعد مقرر تحصیلات خود را به پایان نمی رسانند و در مدت تحصیل خود از انواع امکانات رفاهی و کمک هزینه های تحصیلی برخوردار هستند که دانشجویان ایرانی از آنها محروم هستند.

هیچ نظری موجود نیست: