۱۳۸۹ فروردین ۲۸, شنبه

باند احمدی نژاد: سران فتنه ممنوع الخروج شده‌ اند

سایت حکومتی رهوا: عضو فراكسيون انقلاب اسلامي مجلس شوراي اسلامي با اشاره به صدور حكم جلب مهدي هاشمي رفسنجاني از سوي دستگاه قضايي، گفت: اين اقدام قوه قضائيه حكايت از عزم اين دستگاه براي برخورد با كساني است كه در فتنه پس از انتخابات در سال 88 نقش جدي و موثري را داشتند.

حجت‌الاسلام والمسلمين حميد رسايي افزود: براساس اخبار موثق، آقاي هاشمي رفسنجاني فرزند خود مهدي را براي بازگشت به تهران و رسيدگي به اتهاماتش در دستگاه قضايي به ايران فراخوانده است البته وي پيش از اين در مشهد اعلام كرده بود كه اگر فرزندش به دستگاه قضايي احضار شود مهدي را به ايران باز مي‌گرداند و ملت ايران امروز منتظر است تا اين وعده آقاي هاشمي رفسنجاني محقق شود.

رسايي تاكيد کرد: اگر وعده آقاي هاشمي دربازگرداندن مهدي هاشمي محقق نشود، دستگاه‌هاي مربوطه بايد به جلب آقاي مهدي هاشمي توسط پليس بين‌الملل ( اينترپل‌) مبادرت كنند. البته اميدواريم مهدي هاشمي به دامن عدالت پناه بياورد چرا كه اين مسئله بهترين سرمايه براي خود او است.


با شكايت 150 نماينده مجلس، سران فتنه ممنوع الخروج شده‌اند

اين نماينده كه متن شكوائيه 150 نماينده مجلس از ميرحسين موسوي را امضا كرده است اظهار داشت: همانطور كه رهبر معظم انقلاب بيان داشتند كه به هيچ كس باج نمي‌دهند و مسئولان امر هم بر اين نكته تاكيد كردند، شاهد پيگيري جدي دستگاه قضايي در برخورد با سران فتنه هستيم و بر اساس اطلاعات دقيق پس از شكايت بيش از 150 نماينده مجلس از ميرحسين موسوي، خاتمي و كروبي ممنوع‌الخروج شده‌اند و حق خارج شدن از كشور را ندارند. ممنوع‌الخروج شدن خاتمي به‌رغم اينكه به او پيش‌تر اعلام شده بود، در راستاي برخورد با سران فتنه انجام شده است.

هیچ نظری موجود نیست: