۱۳۸۹ فروردین ۲۸, شنبه

نمايش مسخره رژیم تحت عنوان كنفرانس خلع سلاح تهران

رژیم ماجراجوی تهران که به خاطر فعالیتهایش براى دستیابی به سلاح اتمی، تمام پیشنهادات بین المللی را رد کرده و خود را در برابر جامعه جهانی قرار داده است، امروز نمایش مسخره ای را در تهران تحت عنوان "كنفرانس بین المللی خلع سلاح" به راه انداخته است.

سخنگوى وزارت خارجه رژيم پيشاپيش به بى رونقى این نمايش مسخره اذعان كرده و گفته بود "حضور چند وزیر خارجه در این کنفرانس قطعى شده كه عمدتا از همسايگان ما هستند". این در حالیست که وزارت خارجه جمهوری اسلامی تا روز پنج شنبه حتی نام وزیر خارجه یک کشور را نتوانسته بود اعلام کند که به طور قطع در این نمایش شرکت خواهد کرد.

نمایش امروز رژیم در تهران با سخنرانی احمدی نژاد و قرائت پیام خامنه ای آغاز شد.

احمدی نژاد در سخنرانی خود گفت، در حضور شما چند جمله ای هم خطاب به دولتمردان آمریکایی و متحدانشان عرض می نمایم: دوران، دورانِ ملتها و دوران اندیشه و فرهنگ است. بهتر است به جای ادامه راه پیشینیان که به زباله دانی تاریخ پیوسته است به جاری زلال ملتها و دولتهای مستقل و فرهنگ و منطق انسانی بپیوندند. این برای خود آنان بهتر و مفیدتر است. امنیت و صلح و عدالت با کمک صالحان و انسان کامل در تمام جهان مستقر خواهد شد.

خامنه ای نیز در پیام خود با حمله شدید به آمریکا گفته : جمهوری اسلامی کاربرد سلاح اتمی را حرام دانسته است و تلاش برای مصونیت بخشیدن ابناء بشر از این بلای بزرگ را وظیفه‌ همگان میداند.

هیچ نظری موجود نیست: