۱۳۸۹ اردیبهشت ۹, پنجشنبه

اعلام اعتصاب غذای زندانيان سياسي در روز کارگر

اعلام اعتصاب غذای یک روزه زندانيان سياسي در روز جهانی کارگر در همبستگي با کارگران و معلمان محروم ایران

هموطنان
روز یازده اردیبهشت روز جهانی کارگر را به تمامی کارگران زحمتکش به ویژه به کارگران عزیز ایران شادباش گفته و برای آنها در راه رسیدن به حقوق حقه و قانونی خود آرزوی پيروزی مي نمایيم.
نظام حاکم بر ایران که در قلب حقایق و وارونه سازی واژه ها مهارتی وافر دارد در حالی به استقبال روز کارگر میرود که در اثر سیاست هاي ناشایست و ناکارآمد و سرکوب گرانه دولت اقشار محروم بیش از پيش در زیر فشارهای اقتصادی کمر خم کرده اند. کارگران ماهها حقوق نمی گیرند و از ابتدایی ترين حقوق مانند بیمه و بازنشستگی وبیمه بیکاری محروم هستند. در حالي که اکثر مردم ایران زير خط فقر به سر میبرند ثروت های کشور ما خرج سیاست هاي سرکوبگرانه و جنگ طلبانه و صرف رشوه دادن به کشورهای ديگر برای خريد رای آنها در سازمان ملل میشود.

از سویی ديگر دولت به طور آگاهانه سیاست فقیر سازی و گداپروری سیستماتیک دولتی را تنها به منظور وابسته کردن و تحت فشار قرار دادن هر چه بیشتر اقشار محروم و دور کردن آنان ازجنبش اجتماعی در پیش گرفته است.در چنین شرايطی صحبت از حق و حقوق کارگر و زحمتکشان همانقدر مضحک به نظر میرسد که صحبت از حقوق بشر در زندانهای قرون وسطایی ایران
هموطنان
از یازده اردیبهشت سال 88 تا یازده اردیبهشت 89 هزاران پیر و جوان و زن و مرد به ما در زندانهاي رژیم پیوستند. شکنجه شدند و به شهادت رسيدند و بهاي آزادیخواهي را با گوشت و پوست خود پرداختند. ما خاطره نداها و سهراب ها و کیانوش ها و جوادی فرها و روح الامینی ها و همه عزیزانی که در راه آزادی وطن جان باختند را گرامی میداریم .
.
ما زندانیان سیاسی اعلام می کنیم که در همبستگی با کارگران و معلمٌان محروم و جنبش آزاديخواهی مردم ایران در روز اول ماه مه روز جهانی کارگر دست به يک اعتصاب غذای يک روزه خواهیم زد. از همه هموطنان علی الخصوص معلمين , دانشجویان , کارمندان و کارگران دعوت میکنیم تا دست به دست هم داده و در این روز ندای آزادیخواهی خود را در هر کوی و برزن برافکنند . همبستگی وظیفه تاریخی ما در این روزهاي پر تلاطم و تضمین رهایی ما از ورطه جنگ و انهدام و فلاکتی است که اين دولت قصد بردن کشور به سوی آن را دارد.

با درود به روان پاک همه شهیدان راه آزادی
با سلام به کارگران و معلمٌان زحمتکشان میهن

زندانيان سیاسی ایران

هیچ نظری موجود نیست: