۱۳۸۹ اردیبهشت ۱, چهارشنبه

محمدعلی کشاورز : برخورد صداوسیما با درگذشت حمیده خیرآبادی نشان داد که هنر در کشور ما هیچ ارزشی ندارد

محمدعلی کشاورز گفت: سکوت رسانه ملی در خصوص اطلاع رسانی و پوشش خبری درگذشت مادرسینمای ایران، بیانگر این مطلب است که هنر در ایران هیچ ارزشی ندارد.

به گزارش آریا وی گفت:متأسفانه هنرمندان ما تا زمانی که پا به سن می گذارند به جای کرامت،احترام و توجه،مورد بی مهری خبرنگاران قرار می گیرند. مگر ما از آنان چه می خواهیم،اندکی محبت و توجه به پاس زحمات چندین ساله شان آیا خواسته بزرگی است؟

وی خاطرنشان کرد:واقعاً چرا باید مسکن بزرگ و بانوی پدرسالار اتاقی کوچک باشد؟ چرا باید تنهایی، یار و همدم همیشگی اش شود؟ متأسفم،اما باید بگویم این فاجعه ای است بی بزرگ که گریبان گیر تمامی هنرمندان خواهد شد.

وی در ادامه،موضوع بی مهری که برای اطلاع رسانی خبر اعلام درگذشت حمیده خیرآبادی در رسانه ملی و پوشش خبری تشییع جنازه این مرحومه،اظهار داشت:هیچ پوشش خبری در این رابطه انجام نشد .من از رادیو و تلویزیون توقع داشتم که در این زمینه اطلاع رسانی خوبی انجام دهند.مگر نه این که خیرآبادی باسریال پدرسالار ، مردم را با تلویزیون آشتی داد؟

این بازیگر پیشکسوت عرصه بازیگری،در پایان افزود: آیا جز سکوت در برابر این کم لطفی بزرگ،راه دیگری وجود دارد. اشک،دیدگانم را پرمی کند وقتی یاد تنهایی اش در وطنش می افتم در حالیکه حتی مردم تاجیکستان به واسطه فیلم پربیننده "پدرسالار" او را می شناسد به نظر من با عرض تأسف هنر در ایران هیچ ارزش و جایگاه موجهی ندارد و قدم گذاشتن در راه هنر کاری است بس بیهوده

هیچ نظری موجود نیست: