۱۳۸۹ خرداد ۹, یکشنبه

فازجدید اتهامات مهدی هاشمی

مسئول سياسي بسيج دانشجويي دانشگاه تهران، تاكيد كرد: با كشف اسناد محرمانه دولتي و نفتي از دفتر هيئت امناي دانشگاه آزاد، پرونده اتهامات مهدي هاشمي و مديران دانشگاه آزاد وارد فاز جديدي شده است.

محمد ذوقي مسئول سياسي بسيج دانشجويي دانشگاه تهران در خصوص كشف اسناد محرمانه دولتي و نفتي در دفتر هيئت امناي دانشگاه‌ آزاد، گفت: نكته‌اي كه در اين خصوص بايد مدنظر گرفته شود اين است كه، هنگامي كه مهدي هاشمي به لندن گريخت، در فضاي رسانه‌اي كشور اخبار ضد و نقيضي مبني بر اينكه وي از سوي دانشگاه آزاد ماموريت داشته، طرح شد،‌ كه با توجه به اقدام دادستاني تهران و كشف اسناد محرمانه دولتي و نفتي در دانشگاه آزاد، به نظر مي رسد گريختن مهدي هاشمي و نيز برخي جهت‌گيري‌ها وعملكردهاي شخص جاسبي در دانشگاه آزاد به هم گره خورده است.

وي افزود: با وجود اين فسادها در دانشگاه آزاد، مثلث زر، زور و تزوير و مافياي قدرت و ثروت در دانشگاه آزاد و در ميان هيئت امنا و رياست دانشگاه آزاد جمع شده است.

اين فعال دانشجويي خاطرنشان كرد: در فضاي قدرت‌سازي، بحث صدور مدارك تحصيلي براي افراد معلوم الحال، ارتباطات مهدي هاشمي با خارج از كشور، اسناد كشف شده محرمانه دولتي در دفتر هيئت امناي دانشگاه آزاد و عدم تمكين دانشگاه آزاد به مصوبه جديد شوراي عالي انقلاب فرهنگي، نشان دهنده اين است كه يكي از خطرناك‌ترين مافياهاي قدرت و ثروت در دانشگاه آزاد تجميع شده است.

ذوقي با طرح اين سؤال كه چرا در دفتر مربوط به دانشگاه آزاد اسنادي مبني بر طراحي فتنه و اغتشاشات پس از انتخابات و اسناد مالي مربوط به حوزه نفت پيدا مي‌شود؟ در ادامه تصريح كرد: شخص جاسبي بايد پاسخگو باشد كه آيا اين كشفيات در حيطه مديريتي وي و هيئت امناي دانشگاه آزاد بوده است؟ و آيا ارتباط ارگانيكي ميان خارج از كشور،‌ دانشگاه آزاد و آشوب‌هاي خياباني وجود داشته است؟

وي در پايان در خصوص وقف اموال دانشگاه آزاد در اين برهه از زمان، گفت: در فضاي موجود، طرح مسئله وقف اموال دانشگاه آزاد يك حركت انحرافي در راستاي مصادره اموال مردم و بيت‌المال است كه بايد مسئولان امر و به خصوص قوه قضائيه و شوراي عالي انقلاب فرهنگي به اين امر رسيدگي كنند.

هیچ نظری موجود نیست: