۱۳۸۹ اردیبهشت ۲۲, چهارشنبه

باند احمدی نژاد: بازديد موسوی از لوكيشن شكنجه

سایت حکومتی پرچم متعلق به باند فاشیستی احمدی نژاد: ميرحسين موسوي و همسر وي به ديدار خانواده جعفر پناهي كارگردان نشان شده ناتوي فرهنگي و از شايعه سازان جريان فتنه رفتند. اين همان خانه اي است كه پناهي با سفارش خارجي، در زيرزمين آن، لوكيشن شكنجه و تجاوز را براي فيلم برداري آماده كرده و 18 نفر مشغول صحنه سازي بودند.
«كلمه» سايت وابسته به موسوي خبر بيشتري از اين ملاقات منتشر نكرد اما به دوبار سابقه دستگيري پناهي، يكبار در 8 مرداد 88 و بار دوم در 10 اسفند 88 به همراه 18 نفر ديگر در خانه خود اشاره كرد.
به گزارش کیهان پناهي بار دوم در حالي دستگير شد كه در پوشش پارتي و مهماني، زيرزمين خود را تبديل به كارگاهي براي تهيه و مونتاژ فيلم هاي جعلي با مضمون القاي شكنجه و تجاوز كرده بود. يكي از بازداشت شدگان در خانه پناهي پس از آزادي به «تابناك» گفته بود: پناهي مشغول تهيه فيلم در زيرزمين خانه خود بود. او از اعتماد ما سوءاستفاده كرد. سناريو و داستان اين فيلم روايت زندگي خانواده چهار نفره اي بود كه درگير اتفاقات بعد از انتخابات مي شوند و فرزند خانواده مورد تجاوز در بازداشتگاه قرار مي گيرد. پناهي قصد داشت «شكنجه و تجاوز» را در بازداشتگاه هاي ايران برجسته كند. من و ديگر دوستانم در اين مدت هزينه برداشت هاي يك طرفه، غيرمنصفانه و اشتباه پناهي از موضوعات سياسي و بلندپروازي هاي وي در اين زمينه را پرداخت كرديم و اين در حالي است كه پناهي به اعضاي گروه فيلم سازي توصيه مي كرد اكيداً با كسي در خصوص ساخت فيلم صحبت نكنند و موضوع را حتي با نزديك ترين افراد خود طرح نكنند. شأن سينما و هنر بالاتر از سياست است و درست نيست براي «مقاصد سياسي» و يا «ديده شدن در مجامع بين المللي»، زندگي، فعاليت هنري و آينده عده اي را كه اعتماد كرده اند ناديده گرفت و با سوء استفاده از اعتماد آن ها عليه مردم و سرزمين خود براي خوشايند خارجيان فيلم شكنجه ساخت. ما در قالب گروهي 18 نفره حدود 2 هفته مشغول فيلم برداري در لوكيشني واقع در منزل شخصي پناهي بوديم و حدود نيمي از فيلم را فيلم برداري كردم كه همگي عوامل سرصحنه بازداشت شديم.
برخي اعضاي ستادهاي موسوي و كروبي با چراغ سبز اين دو تن سراغ القاي شكنجه و تجاوز رفتند و اين پس از آن بود كه سران فتنه دريافتند دروغ تقلب در انتخابات كارايي خود را از دست داده است. كروبي و موسوي مدتي است از سر درماندگي، به خانه برخي از بازداشت شدگان مي روند اما خبرها حاكي است شماري از خانواده ها در اين ملاقات ها اعتراض هاي تندي را متوجه كروبي و موسوي كرده اند.

هیچ نظری موجود نیست: