۱۳۸۹ اردیبهشت ۳۰, پنجشنبه

تاکید بر حمایت قاطع از جنبش سبز، در دیدار محمد خاتمی و عبدالله نوری

جــرس: عبدالله نوری و محمد خاتمی، طی دیداری که طی روزهای اخیر با یکدیگر داشتند، برتداومِ همراهی و پشتیبانیِ موثر احزاب اصلاح طلب و نیز فعالان سیاسی جنبش سبز از مواضع میرحسین موسوی و مهدی کروبی تاکید کردند.

به گزارش منابع خبری جرس، در دیدار وزیر کشور و رئیس دولت اصلاحات که در آستانه خرداد ماه انجام شد، بر اهمیت نزدیکی وهمگرایی رهبران جنبش و ارتباط موثر با طبقات مختلف جامعه - خصوصا اقشار مستضعف و محروم جامعه - تاکید گردید.

این گزارش خاطرنشان می سازد طی دیدار این دو فعال اصلاح طلب، موضعگیری صریح و شفاف جنبش سبز نسبت به "مشکلات اقتصادیِ ناشی از سوء مدیریت شدید در سالهای اخیر"، "امتیاز دهی روزافزون حکومت در عرصه بین المللی"، "فشار و سرکوب شدید معترضان و فعالان سیاسی در داخل" و "نادیده گرفتن حقوق مردم توسط حکومت"، مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

گزارش ارسالی به جرس همچنین متذکر گردید برخی از منابع خبری حامی دولت، با انتشار خبر این دیدار که از طریق شنودهای مختلف دستگاههای اطلاعاتی صورت گرفت، قصد داشتند اشراف اطلاعاتی خود بر دیدارها و جلسات رهبران و فعالان جنبش را خاطرنشان کنند و در جهت اختلاف اندازی در جنبش استفاده کنند

هیچ نظری موجود نیست: