۱۳۸۸ اسفند ۵, چهارشنبه

دومین اختراع دزدی یکی از وزیران احمدی نژاد

جهان نیوز: سازمان بازرسی با دستور مستقیم پورمحمدی ریاست این سازمان،پی گیر اختراع شبهه ناک و سوال برانگیز وزیر صنایع شد.به دنبال انتشار خبر اختراع جدید وزیر صنایع در برخی سایت های خبری،خبرنگار جهان کسب اطلاع کرد که سازمان بازرسی با دستور مستقیم پورمحمدی در حال بررسی این ماجرا است و بزودی جزئیات آن اعلام می شود.
در خبر روز گذشته سایتهای خبری آمده بود:چندی پیش یک جوان به همراه یک تیم 30 نفره با هدف آسیب شناسی و عارضه یابی صنایع در سال 1386 اقدام به تاسیس نهادی تحت عنوان "کلینیک صنعت " و در نامه ای خطاب به ریاست جمهوری طرح را معرفی کردند . نامه مربوط به این طرح و پروژه نیز از ریاست جمهوری به وزارت صنایع ارجاع داده شد .
پس از چند ماه جلسات و نشست های مشترک و ارایه طرح ها و پروژه های متنوع از سوی طراحان جوان طرح به وزارت صنایع و زیرمجموعه های آن و تایید طرح ها و قول های مساعد برای همکاری در اجرای طرح هیچ اقدام مشخصی از سوی وزارت انجام نشد و طراحان در پیچ و خم اداری وزارت خانه سرگردان شدند .
پس از چندی به ناگاه این طرح توسط وزارت متبوعه دقیقا کپی برداری شد و وزیر پس از یک مانور تبلیغاتی و رسانه ای گسترده از طراحی یک طرح عظیم برای نجات صنعت کشور با عنوان کلینیک صنعت خبر داد و مدتی بعد ساختاری را با همین عنوان و ماموریت و شرح وظیفه مشخص در وزارت خانه ایجاد کرد و جالب آنکه محرابیان در مصاحبه های متعدد با تاکید بر ابتکار خود در نجات صنعت از بحران از اختصاص 5 میلیارد تومان به این طرح خبر داد .
گفتنی است محرابیان چندی پیش نیز به اتهام ثبت اختراع یک معلم به نام خوددر دادگاه محکوم شده بود.

هیچ نظری موجود نیست: