۱۳۸۸ تیر ۶, شنبه

فکر کنم 50 درصد این مطلب دروغه؟؟اما جالبه

یک مساله ای طرح شده بود مبنی بر اینکه احمدی نژاد یهودیه و عامل و نفوذی اسراییلی ها در ایران در ابتدای امر به نظر من احمقانه اومد چون این در تضاد با اینه که سالهاست تو ایرانه و عضو انجمن حجتیه است و مصباح یزدی حمایتش می کنه
اما علاوه بر اشاره ی مسعود بهنود به داشتن ویزای اسراییل اقوام احمدی نژاد واینکه شوهر عمه ی محمود استاد مهمان دانشگاه تل آویو بوده که به هیچ وجه مسائل عادی ای نیستند 
روزنامه نگار زن بحرینی هم ادعا کرده که محمود احمدی نژاد دارای دو شناسنامه است که در شناسنامه ی اولش اسم و فامیل یهودی داره و انتخاب نام محمود احمدی نژاد جهت داره که یعنی من تبارم به خاندان احمدی بر می گرده و اسمم هم که محمود هست و صد در صد مسلمان هستم البته من نمی خوام به هموطنان یهودی توهین کنم بیشتر منظورم اسراییله 
پیش از این هم این ادعا راجع به عسگراولادی مطرح شده که اون هم فامیلش یعنی از اولاد عسگر (امام حسن عسگری) و جالبه بدونید فا میل کاملش (عسگراولادی مسلمان) هست که خیلی تو چشم می زنه که می خواسته بر مسلمان بودنش تاکید کنه
بعد فکر کردم چرا که نه؟ غیر از اینه که رییس موساد میگه احمدی نژاد یک نعمت برای اسراییله؟ غیر از اینکه احمدی نژاد عمدا میگه من اول یک مسلمانم بعد ایرانی تا به هویت ایرانی ما توهین کرده باشه
اولین چیزی که در مورد محمود جالبه اینه که اصلا عرق ملی نداره و تمام کارهاش تا امروز در جهت نابودی ایران وبی آبرو کردن ایرانی بوده
رو مسئله ی هسته ای مانور داد و گفت اسراییل حذف بشه اما آخرش تحریم علیه ایران تشدید شد
گفت افسانه ی هولوکاست اما اسراییل رو در موضع مظلوم قرار داد و باز هم قطع نامه صادر شد
این همه انسان کشته شدن مردم میگن انتخابات باطله و دولت حاصل کودتاست بعد اوباما میگه ما می خواهیم به ایران بیاییم هشت سال خاتمی رییس جمهور بود همین دمکراتها به ایران روی خوش نشون ندادن خلاصه به نظر من قضیه بوداره شایدم اشتباه می کنم شما هم اگه نظری دارین بنویسید لطفا و اطلاع رسانی کنید

هیچ نظری موجود نیست: