۱۳۸۸ مرداد ۱۴, چهارشنبه

ادامه ی بازداشتها

سحام نیوز:در ناآرامى‌هاى پراكنده روز دوشنبه تهران، همسر مهدى هاشمى رفسنجانى، فرزند رئيس مجمع تشخيص مصلحت، حوالى ميدان ونك در تهران دستگير شد.

به گزارش سايت جهان؛ همسر مهدى هاشمى رفسنجانى پس از دستگير شدن و با طى مراحل قانونى، در اختيار مراجع ذيربط قرار گرفته است. 
البته همسر فرزند رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام  با وساطت‌هاى صورت گرفته آزاد شده و به خانواده‌اش پيوسته است.

سحام نیوز: ساعتی پیش مدیرعامل سابق خبرگزاری ایسنا با حکم دادگاه انقلاب بازداشت شدوماموران دیروز پس از بازرسی منزل «نوربخش» سردبیر روزنامه فرهیختگان به محل کار وی رفته و او رابا خود بردندبه گزارش پارلمان نیوز میرحمید حسن‌زاده که در حال حاضر مشاور مدیرعامل ایسنا است در جریان انتخابات مدیر سایت قلم‌نیوز بوده است.گفته می‌شود علت دستگیری او نیز به دلیل همکاری با این سایت است.این دستگیری در محل خبرگزاری ایسنا انجام شده و کامپیوتر دفتر وی نیز توسط ماموران برده شده است.حسن‌زاده که مدیریت سایت قلم‌نیوز را پیش از این تحویل داده بود، از دوستان نزدیک ابوالفضل فاتح بنیانگذار ایسنا و رئیس کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد میرحسین موسوی است.روزنامه سرمایه هم در شماره امروز خود نوشت:رضا نوربخش سردبیر روزنامه فرهیختگان بازداشت شد.ماموران دیروز پس از بازرسی منزل وی به همراه «نوربخش» به محل کار وی رفته و پس از بازدید و گفت وگوی کوتاه وی را بردند

سحام نیوز :‌دقایقی پیش ( چهارشنبه شب) مهدی یزدانی خرم دبیر سرویس ادب و هنر روزنامه اعتماملی ُبازداشت شد . به گزارش سحام نیوز مهدی یزدانی خرم مقابل نشر چشمه در نزدیکی دفتر روزنامه اعتمادملی توسط نیروهای لباس شخصی بازداشت شد . وی سومین عضو روزنامه اعتمادملی است که در حوادث پس از انتخابات ریاست جمهوری بازداشت شده است .


هیچ نظری موجود نیست: