۱۳۸۹ آبان ۳۰, یکشنبه

فرزند آيت‌الله کاشانی دعوت صدا و سیما را نپذيرفت

روزنامه ابتکار: روابط عمومي شبكه دو سيما اعلام كرد: انشاالله شبکه دو سيما در آينده برنامه‌اي را به شکل ميزگرد، مرکب از کارشناسان و تحليل‌گران مختلف تاريخ معاصر از جمله دکتر کاشاني و خسرو معتضد توليد و پخش خواهد كرد که در آن به وقايع مربوط به نهضت ملي شدن صنعت نفت خواهد پرداخت.
روابط عمومي شبكه دو سيما در مطلبي كه ارسال كرده، آورده است: طي چند روز گذشته دکتر محمود کاشاني فرزند گرامي مرحوم آيت الله کاشاني(ره) در خصوص برنامه «پلي به گذشته» با اجراي خسرو معتضد نکاتي را در قالب نامه‌اي خطاب به رئيس صداو سيما مطرح کردند که در رسانه‌ها نيز بازتاب يافته است.
به منظور تامين نظرات ايشان در اين زمينه تماس‌هاي متعددي از طرف شبکه دو سيما با ايشان گرفته شد و از ايشان براي حضور در برنامه «پلي به گذشته» و بيان نکات مورد نظرشان دعوت شد که ايشان درخواست حضور در برنامه را نپذيرفتند.
از آن جا که هدف از توليد و پخش برنامه «پلي به گذشته» نقل شيرين و ساده گوشه‌هايي از وقايع تاريخ معاصر براي آشنايي مخاطب عام است و اين برنامه هرگز ادعاي تحليل و بررسي کامل تاريخ معاصر را ندارد، انشاالله شبکه دو سيما در آينده برنامه‌اي را به شکل ميزگرد، مرکب از کارشناسان و تحليل‌گران مختلف تاريخ معاصر از جمله دکتر کاشاني و خسرو معتضد توليد و پخش خواهد كرد که در آن به وقايع مربوط به نهضت ملي شدن صنعت نفت خواهد پرداخت.

هیچ نظری موجود نیست: